Mallow: Smugkig på Danmarks helt nye børnetøjsmærke
Streetwear til drenge - endelig!
Denne sæson får lille Danmark et helt nyt børnetøjsmærke. Et mærke, som rammer lige ned i et hul, hvor der ikke er så mange, der bevæger sig.
Drenge i alderen 4 til 14 år er nemlig, åbenbart, ikke en så relevant målgruppe for så mange af de eksisterende mærker. I hvert fald har jeg ofte undret mig over, at det mest er pigerne i den aldergruppe, som der designes skønne lækkerier til blandt mange af de danske børnetøjsmærker.
Mallow er dog et drengetøjsmærke til de 4-14-årige. Det er 100 pct. street, det er dansk, og så er designerne bag mærket dygtige Malene, som mange måske kender fra Best Behavior, samt Morten, som i sin tid har designet for mærkerne Kulör og Humör.
Det ser rigtig spændende ud, og jeg glæder mig til et gensyn med Mallow, når den aller første kollektion rammer handlen til august.
Se evt. mere om Mallow på Mallows hjemmeside.