Aniston

Quick workout uden brug af maskiner

Workout uden maskiner

Quick workout uden brug af maskiner
ANNONCE
<p>Tr&aelig;ningen kan hurtigt tage lang tid, hvis du skal st&aring; i k&oslash; til fitnesscentrets maskiner, tage v&aelig;gte af og p&aring;, eller finde ud af hvor diverse maskiner st&aring;r, og hvordan man bruger dem.</p> <p>I stedet kan du hurtigt f&aring; en effektiv tr&aelig;ning ved at samle et par kettlebells og bruge dem til forskellige &oslash;velser. I videoen ser du mit eksempel p&aring;, hvordan jeg bruger 2 v&aelig;gte til 4 forskellige &oslash;velser.</p> <p>Programmet bestod af:</p> <ul> <li>Single leg deadlift 4x20 (10 p&aring; hvert ben)</li> <li>Stiff leg deadlift 4x15</li> <li>Walking lunes 4x20</li> <li>Ball slam + burpee 4x15</li> </ul> <p>Her efter stod jeg 30 min p&aring; l&oslash;beb&aring;nd &ndash; Dette kan undlades.</p> <p>En tr&aelig;ning beh&oslash;ver ikke altid tage mere en 30 minutter for at v&aelig;re effektiv.</p> <p>N&aring;r jeg tr&aelig;ner p&aring; kort tid s&oslash;rger jeg for at lave funktionelle &oslash;velser, hvor jeg rammer flere muskler under &oslash;velsen, samt holde en h&oslash;j intensitet uden for mange pauser. Du kan f.eks. skifte mellem &oslash;velserne eller lave dem som en cirkeltr&aelig;ning.</p>
ANNONCE
ANNONCE
Del
Om forfatteren
Silje Storgaard Silje Storgaard

Følg på:

Vil du blogge hos os?

Seneste nyt