Aniston

Will & Phill

From Desperate Housewife to upcoming Designer

Marianne Larsson står bag det nye street wear brand, "Will & Phill" som lanceres på det Skandinaviske marked i disse dage.
Will & Phill
Marianne Larsson er på et knapt et år gået fra hjemmegående husmor med bleskift, vasketøj og madlavning til ny upcoming street wear designer med internationale ambitioner. Marianne sprang efter lang tids overvejelser og pres fra vennerne ud som iværksætter i en af de hårdeste brancher - modebranchen. Men branchen skræmmer ikke Marianne, der som autodidakt designer selv har stået for alt, lige fra trendspotting, materialevalg, produktion og salg.

Interessen og evnen til at designe og sy egne kreationer, stammer tilbage fra Mariannes barndom, hvor hun var en flittig bruger ved tegnebordet og efterfølgende ved symaskinen. Dengang var det venindernes dukker, der kunne nyde godt af Mariannes talenter inden for design og produktion. Senere designede Marianne tøj til eksempelvis sin brors bryllup og til andre begivenheder.

Beslutningen om at springe ud i modebranchen har ikke været uden forhindringer, men Marianne er stadig fast besluttet på at få succes. "Selvfølgelig har det været hårdt, når producenten melder fra, eller når assistenter springer fra midt i processen, men på den anden side har udfordringerne givet mig endnu mere kampgejst og vilje!"

Marianne har oplevet stor interesse efter hendes debutkollektion - både fra målgruppen af mænd på 14 - 40 år, men i ligeså stor udstrækning fra butikkerne. Marianne er glad for den store interesse, men har samtidig valgt at debutkollektionen kun skal produceres i et begrænset oplag.  Butikkerne må derfor være hurtigt ude, hvis de vil sikre sig en del af Mariannes street wear debutkollektion, som også vil kunne ses på en håndfuld kendte artister ved forskellige events.

"Branchen er hård, men spændende", siger Marianne Larsson, der 1. august præsenterede sin debutkollektion - et mix af urban style vs. street fight. Lige nu og en måned frem er Marianne på salgsturné rundt i Norden for at promovere hende selv og hendes brand "Will & Phill" - opkaldt efter hendes to sønner.
ANNONCE
Del

Seneste nyt

ANNONCE