Aniston

Spar30

Spar en masse penge

Det kan være svært som forbruger at finde et godt tilbud i den uoverskuelige jungle af tilbud, hvis man går efter en specifik vare. Dette hjælper "Spar30.dk" gratis forbrugerne med.
Spar30
"Spar30" er et Internetfirma i hastig vækst, som har sat sig for mål løbende at indsamle nedsatte varer fra detailhandel og netbutikker og guide forbrugeren frem til de bedste tilbud i Danmark.

Danskerne vil gerne spare penge, når de skal handle, og derfor har "Spar30.dk" også kun tilfredse brugere.

"Jeg synes "Spar30.dk" giver et godt overblik over en masse gode tilbud. Jeg har blandt andet købt en motionscykel via "Spar30.dk" og sparede ca. 3000 kroner," siger Christian Bak, Skanderborg, bruger af hjemmesiden.

"Jeg køber ofte tøj til mig selv og familien via oplysninger fra "Spar30.dk". I løbet af i år har vi sparet ca. 10.000 kroner. i forhold til almindelige markedspriser. Vi har lige købt et ældre hus, hvor vi benyttede servicen til køb af hvidevarer. Dette vil vi helt sikkert også gøre, når vi skal købe møbler", siger Peter Aude, Århus, bruger af hjemmesiden.

"Jeg bruger ofte "Spar30.dk" til at finde gode tilbud blandt andet på værktøj og køkkenudstyr. Jeg kan bedst lide de tilbud, hvor man kan gå ned i butikken og "føle" på varen. Netbutikkerne bruger jeg endnu ikke så meget", siger Helene Koefoed, Åbyhøj, bruger af hjemmesiden.

Fra den spæde start i privatboligen i 2002, er firmaet nu tæt på at runde 150.000 brugere, der via mail får formidlet tilbud, som alle er sat ned med mindst 30 % - adskillige tilfælde helt op til 80 %.

Hjemmesiden har blandt andet tilbud fra Fakta, Silvan, Råd&Dåd, Inspiration, Bahne, Skousen, Punkt1, Intersport og ILVA.

Udlandet

"Spar30.dk" er på det seneste begyndt at undersøge mulighederne for at bringe konceptet ud over landets grænser.

"Det går så godt i Danmark, at vi er begyndt at tænke på udlandet", siger Jacob Friis-Christensen, idémanden bag "Spar30.dk". Han fik ideen til hjemmesiden for et par år siden, da en ven efterlyste tilbud på bleer. Men hvorfor ikke udbrede til alle varegrupper?

Miljøet

Firmaet håber på længere sigt at kunne være med til at nedbringe de husstandsomdelte reklamer og dermed skåne miljøet. Dette er dog ikke sket endnu. Butikkerne vil gerne have deres tilbudsaviser på "Spar30.dk", men de ønsker stadigvæk at beholde deres husstandsomdelte reklamer, og antallet af disse er i stadig stigning.
ANNONCE
Del

Seneste nyt

Annonce