Aniston

Simba Games - underholdning på flere niveauer

Hvis du, som de fleste andre danskere, har set tv eller reklamer på internettet inden for de sidste par år, er du med stor sandsynlighed stødt på online casinoet Simba Games, der har promoveret sig i stor stil med flere forskellige internet- og tv-reklamer.

Med den velkendte og karakteristiske løve, Simba, som frontfigur har Simba Games formået at nå ud til en stor del af danskerne og har skabt et populært casinobrand, som mange danskere synes rigtig godt om.

Det er dog ikke kun Simba Games’ casino, der kan tage al æren for, at casinoet er blevet til et populært dansk casino.

 

Et dansk casino med en erfaren ejer

Simba Games er ejet af Primegaming, der også står bag flere andre europæiske casinosider og derfor har stor erfaring inden for casinobranchen. Det er noget som mange danskere har nydt godt af, da Simba Games er vokset til at være et populært dansk online casino og et velkendt brand, siden det blev etableret i 2012.

Med en stærk støtte i ryggen har Simba Games da også haft solid hjælp til at nå dertil; faktisk er det ikke nemt at få en dansk spillelicens for casinoer i Danmark og skabe en succes på dette område - det har Simba Games dog formået.

Online tilstedeværelse er populært hos danskerne

I forsøget på at skabe et velkendt brand i Danmark er Simba Games også at finde på forskellige online platforme og de mest populære sociale medier, som Facebook og YouTube. På den måde har virksomheden været i stand til at nå bredt ud til en stor del af den danske befolkning med casinorelateret indhold, som konkurrencer, spillanceringer, casinonyheder og meget mere.

Denne tilgang til at skabe et brand, der er synligt og aktivt online – udover bare på deres online casinoside – er en populær trend blandt mange virksomheder. Det har Simba Games også formået at gøre på rigtig god vis, hvilket har været med til at skabe stor synlighed omkring casinoets brand og mange forskellige aktiviteter.

Simba Games’ tv-reklamer er populære

Et sted, hvor Simba Games virkelig har brugt energi på at promovere virksomhedens casino og brand er hos de danske tv-seere. Simba Games’ tv-reklamer er altid interessante at se på, uanset om det er løven Simba, der er hovedfiguren, eller om tv-reklamerne har andre karakterer som omdrejningspunkt. Du har måske også hørt Simba Games’ slogan i nogle af tv-reklamerne ”Simbalabim, så er du på”.

De mange tv-reklamer er selvfølgelig med til at skabe synlighed omkring Simba Games’ online casino og brand, men måden dette gøres på er virkelig interessant – tv-reklamerne er nemlig utrolig underholdende, og det er noget danskerne elsker.

Mange danske virksomheder benytter sig af en humoristisk tilgang, når de skal gøre opmærksom på sig selv, og Simba Games har virkelig formået at gøre dette på rigtig god vis. Derudover bruges der også referencer fra populærkulturen, f.eks. kendte film, som Godfather. Det er også noget, der får casinoets tv-reklamer til at skille sig ud på en anderledes og gennemtænkt måde, hvilket bestemt også har haft positiv indflydelse på opfattelsen af Simba Games’ brand som helhed.

 
Del

Seneste nyt