Sexlegetøj for par
Nu er værktøjet til lidt ekstra sjov i soveværelset ankommet til Danmark.
Man forbinder ikke umiddelbart Philips med sex. Men ikke desto mindre er producentens nye satsning noget, der i allerhøjeste grad har med netop dette at gøre.
Philips har dog ikke valgt at kalde deres nye produkt for sexlegetøj. Navnet er i stedet blevet "Relationship Care", for det er faktisk det, de nye produkter kan; nemlig pleje forholdet.
Philips' nye sexlegetøj er ikke lavet til sjov i soveværelset for den enkelte som det meste andet sexlegetøj. Målgruppen er nemlig par - men man kan helt sikkert også få glæde af sagerne, selvom man er single.
Intimmassage til dig og ham
Philips har undersøgt, hvad forbrugerne vil have, og konklusionen var klar: De danske par er villige til at prøve nye ting i sengen!
Faktisk har 40 % af danskerne allerede en form for sexlegetøj i skuffen, mens 35 % egentlig gerne vil liste legetøjet ind i hjemmet - og det er de sidste 35 %, som Philips satser på med produkterne.
Inspirationen til de nye produkter er hentet fra varme massagesten, som du måske kender fra din lokale spa. Men de små massageapparater kan altså vibrere. Derudover er de meget sobre og ligner langt fra de produkter, man ser i vinduerne i Istedgade. Man kan derfor uden skrubler have dem liggende i soveværelset, når svigermor kommer på besøg.
Den nye serie af intimmassageprodukter giver par nye måder at udforske og stimulere hinanden på, og på den måde kan du styrke intimiteten og dermed sexlivet.
Ingen fremskudte blodårer
Ifølge Lene Byriel, der er Chefredaktør for Tidens Kvinder, er sexlegetøjet da også på vej ind i de danske hjem. Men det er ikke "den truende" af slagsen, som er favoritten - og med truende mener hun altså store hudfarvede dildoer med fremskudte blodårer!
Philips har dog ikke valgt at kalde deres nye produkt for sexlegetøj. Navnet er i stedet blevet "Relationship Care", for det er faktisk det, de nye produkter kan; nemlig pleje forholdet.
Philips' nye sexlegetøj er ikke lavet til sjov i soveværelset for den enkelte som det meste andet sexlegetøj. Målgruppen er nemlig par - men man kan helt sikkert også få glæde af sagerne, selvom man er single.
Intimmassage til dig og ham
Philips har undersøgt, hvad forbrugerne vil have, og konklusionen var klar: De danske par er villige til at prøve nye ting i sengen!
Faktisk har 40 % af danskerne allerede en form for sexlegetøj i skuffen, mens 35 % egentlig gerne vil liste legetøjet ind i hjemmet - og det er de sidste 35 %, som Philips satser på med produkterne.
Inspirationen til de nye produkter er hentet fra varme massagesten, som du måske kender fra din lokale spa. Men de små massageapparater kan altså vibrere. Derudover er de meget sobre og ligner langt fra de produkter, man ser i vinduerne i Istedgade. Man kan derfor uden skrubler have dem liggende i soveværelset, når svigermor kommer på besøg.
Den nye serie af intimmassageprodukter giver par nye måder at udforske og stimulere hinanden på, og på den måde kan du styrke intimiteten og dermed sexlivet.
Ingen fremskudte blodårer
Ifølge Lene Byriel, der er Chefredaktør for Tidens Kvinder, er sexlegetøjet da også på vej ind i de danske hjem. Men det er ikke "den truende" af slagsen, som er favoritten - og med truende mener hun altså store hudfarvede dildoer med fremskudte blodårer!
Hun siger desuden, at jo længere par har været sammen, des mere "sutsko" går der i parforholdet. Derfor kan "Relationship Care" være med til at spice dit forhold op og måske på sigt rede jeres sexliv.
I den næste udgave af magasinet Tidens Kvinder bliver Philips Relationship Care da også kaldt "legetøjets porsche", og vi kan kun give dem ret! Produkterne er flotte og indbydende, og de ligner frem for alt ikke vulgært sexlegetøj.
Intimmassageprodukterne kan vaskes med vand og sæbe, og så har et af produkterne eksempelvis en varmeskål med, så man ikke får en kold sag på kroppen, mens et andet af produkterne kommer sammen med tre elektriske lys, der kan skabe lidt hygge, og som nemt tændes og slukkes med et lille swirp med håndledet.
Der er fire produkter i Relationship Care-serien, og de koster fra 699 kr. til 1299 kr. De kan blandt andet købes på www.shop.tidenskvinder.dk
I den næste udgave af magasinet Tidens Kvinder bliver Philips Relationship Care da også kaldt "legetøjets porsche", og vi kan kun give dem ret! Produkterne er flotte og indbydende, og de ligner frem for alt ikke vulgært sexlegetøj.
Intimmassageprodukterne kan vaskes med vand og sæbe, og så har et af produkterne eksempelvis en varmeskål med, så man ikke får en kold sag på kroppen, mens et andet af produkterne kommer sammen med tre elektriske lys, der kan skabe lidt hygge, og som nemt tændes og slukkes med et lille swirp med håndledet.
Der er fire produkter i Relationship Care-serien, og de koster fra 699 kr. til 1299 kr. De kan blandt andet købes på www.shop.tidenskvinder.dk