Pernille Rosendahl som designer
Musikalske og stilbevidste Pernille Rosendahl springer ud som tøjdesigner.
Pernille Rosendahl er pt måske bedst kendt som dommer i X-factor, men for mig vil hun altid være stemmen bag skønne Swan Lee og desuden have en stor stjerne på grund af hendes virkeligt gode stil.
Men nu tager Pernille endnu en kasket på - nemlig designerens, fordi hun har designet et par nye jeans for danske VILA.
Jeansene vil være limited edition, og anledningen er, at Coca-Cola light har lavet en ny kampagne, der går under navnet "Fashion".
Men nu tager Pernille endnu en kasket på - nemlig designerens, fordi hun har designet et par nye jeans for danske VILA.
Jeansene vil være limited edition, og anledningen er, at Coca-Cola light har lavet en ny kampagne, der går under navnet "Fashion".
Mode og musik mødes
Den nye Fashion-kampagne forener modens og musikkens verden, og derfor er Pernille Rosendahl og VILAs designere gået sammen for at designer et par jeans, som passer sangerinden og hendes mange fans.
Knapper, syninger og pasform er blevet vendt og drejet undervejs i processen, og resultatet er altså blevet et par jeans med et touch af musik og et særligt Coca-Cola light twist.
Pernille Rosendahl siger selv om de nye jeans og samarbejdet med VILA og Coca-Cola light:
"Det er super cool, at Coca-Cola light fyrer op under musik og mode. Jeg brænder selv for mode og synes, det er fedt at få lov til at designe et par lækre jeans. Kampagnen er et spændende initiativ, og jeg er glad for at være en del af det."
Pernille lover da også, at der er lagt hjerte og sjæl i designet, der afspejler hendes passion for mode.
De nye jeans går under navnet "The Storm jeans by VILA CLOTHES og Pernille Rosendahl" og rammer butikkerne nu her i april. Jeansene sælges kun i en begrænset periode til vejl. udsalgspris på 499 kr.
Den nye Fashion-kampagne forener modens og musikkens verden, og derfor er Pernille Rosendahl og VILAs designere gået sammen for at designer et par jeans, som passer sangerinden og hendes mange fans.
Knapper, syninger og pasform er blevet vendt og drejet undervejs i processen, og resultatet er altså blevet et par jeans med et touch af musik og et særligt Coca-Cola light twist.
Pernille Rosendahl siger selv om de nye jeans og samarbejdet med VILA og Coca-Cola light:
"Det er super cool, at Coca-Cola light fyrer op under musik og mode. Jeg brænder selv for mode og synes, det er fedt at få lov til at designe et par lækre jeans. Kampagnen er et spændende initiativ, og jeg er glad for at være en del af det."
Pernille lover da også, at der er lagt hjerte og sjæl i designet, der afspejler hendes passion for mode.
De nye jeans går under navnet "The Storm jeans by VILA CLOTHES og Pernille Rosendahl" og rammer butikkerne nu her i april. Jeansene sælges kun i en begrænset periode til vejl. udsalgspris på 499 kr.