Karl Lagerfeldt designer Coca Cola Light
Den karakteristiske designer har givet Coca Cola Light et designløft.
Hvis man skal drikke cola, hvorfor så ikke gøre det med stil? Masser af stil!!
Coca-Cola light har netop taget endnu et stilfuldt skridt sammen med modebranchen ved at annoncere sit andet samarbejde med det internationale kreative geni Karl Lagerfeld.
Den verdenskendte og meget karakteristiske designer skaber ikke bare ét, men tre nye, eksklusive designs til Coca-Cola light's ikoniske flaske.
Limited Lagerfeld
Nu kan du således få den en super cool Coca-Cola light Limited Edition Kollektion, som er tilgængelig i 12 europæiske lande, og som overalt spås til at blive den perfekte 'must-have' for den stilbevidste kvinde.
Med brug af lette og legende elementer fra sin velkendte personlige stil som skarpskåret grafik, kontrasterende sorte og rene linjer brudt op af farver og detaljer har Karl Lagerfeld skabt en udfordrende, kontemporer - men samtidig stærkt genkendelig kollektion.
Om sit første design for Coca-Cola light i 2010, sagde Karl Lagerfeld:
'Jeg er vild med den her flaske, men det er tid til en ny. Faktisk har jeg lyst til at lave tre flasker.' Han tilføjede også, at 'jeg elsker hvad vi lavede sidste år, men jeg vil elske 2011 endnu mere. Jeg er utroligt glad for det her samarbejde.'
Let fashion-flaske
Karl Lagerfeld har til den nye 2011 kollektion hentet inspiration fra de nye Coca-Cola light-heltinder: Bernadette, Eleanor og Irene, som er stilfulde dukker, der optræder i brandets seneste tv-kampagne, der lige nu lanceres over hele Europa.
Karl Lagerfeld indkapsler Coca-Cola light's 'lette' tilgang til fashion i de nye flaske, og de er faktisk ret fine.
Til denne kollektion tilfører han en legende og let dimension ved at udtrykke hver af Coca-Cola light-pigernes sjove
og humoristiske personligheder igennem hver af flaskerne.
Det første design, som er inspireret af Bernadette, er både romantisk og moderne - et chikt, polka-plettet mønster i børstet metalgrå med en kontrast af blank hvid.
Den anden flaske er essensen af fashion. Omslynget af en stærk, livlig pink vækker den Eleanors personlighed til
live.
Det tredje design er, i tråd med Irenes rock chick-personlighed, et hårdere, mere dramatisk look med et vovet mønster af nitter.
Alle tre designs viser Karl Lagerfelds berømte og stærkt genkendelige silhuet - og de er samtidig nummererede (1,2,3), hvilket gør de cool designede flasker til lidt af et musthave for Coca Cola Light og Lagerfeld-fans.
Flaskerne fra Coca-Cola light Limited Edition kollektionen af Karl Lagerfeld kan fås enkeltvis og vil blive omdelt ved
særlige begivenheder.
Coke light alu-flasken kan også købes på udvalgte cafeer i Danmark. Og prisen vil være den samme som en 0.25 glasflaske.
Drikker Cola Light døgnet rundt
Karl Lagerfeld er meget tilfreds med den seneste kollektion og kampagne og forklarer:
'Det er spændende for mig, fordi jeg elsker ideen og, som alle ved, så drikker jeg Coke light døgnet rundt og intet andet. Det var ren nydelse at lave en kampagne med folk, jeg holder af, og for et produkt, jeg elsker.'
Coca Cola lover, at der vil være flere spændende ting på programmet resten af året for at fejre det fashionable partnerskab, så fans kan vente i spænding.
Coca-Cola light har netop taget endnu et stilfuldt skridt sammen med modebranchen ved at annoncere sit andet samarbejde med det internationale kreative geni Karl Lagerfeld.
Den verdenskendte og meget karakteristiske designer skaber ikke bare ét, men tre nye, eksklusive designs til Coca-Cola light's ikoniske flaske.
Limited Lagerfeld
Nu kan du således få den en super cool Coca-Cola light Limited Edition Kollektion, som er tilgængelig i 12 europæiske lande, og som overalt spås til at blive den perfekte 'must-have' for den stilbevidste kvinde.
Med brug af lette og legende elementer fra sin velkendte personlige stil som skarpskåret grafik, kontrasterende sorte og rene linjer brudt op af farver og detaljer har Karl Lagerfeld skabt en udfordrende, kontemporer - men samtidig stærkt genkendelig kollektion.
Om sit første design for Coca-Cola light i 2010, sagde Karl Lagerfeld:
'Jeg er vild med den her flaske, men det er tid til en ny. Faktisk har jeg lyst til at lave tre flasker.' Han tilføjede også, at 'jeg elsker hvad vi lavede sidste år, men jeg vil elske 2011 endnu mere. Jeg er utroligt glad for det her samarbejde.'
Let fashion-flaske
Karl Lagerfeld har til den nye 2011 kollektion hentet inspiration fra de nye Coca-Cola light-heltinder: Bernadette, Eleanor og Irene, som er stilfulde dukker, der optræder i brandets seneste tv-kampagne, der lige nu lanceres over hele Europa.
Karl Lagerfeld indkapsler Coca-Cola light's 'lette' tilgang til fashion i de nye flaske, og de er faktisk ret fine.
Til denne kollektion tilfører han en legende og let dimension ved at udtrykke hver af Coca-Cola light-pigernes sjove
og humoristiske personligheder igennem hver af flaskerne.
Det første design, som er inspireret af Bernadette, er både romantisk og moderne - et chikt, polka-plettet mønster i børstet metalgrå med en kontrast af blank hvid.
Den anden flaske er essensen af fashion. Omslynget af en stærk, livlig pink vækker den Eleanors personlighed til
live.
Det tredje design er, i tråd med Irenes rock chick-personlighed, et hårdere, mere dramatisk look med et vovet mønster af nitter.
Alle tre designs viser Karl Lagerfelds berømte og stærkt genkendelige silhuet - og de er samtidig nummererede (1,2,3), hvilket gør de cool designede flasker til lidt af et musthave for Coca Cola Light og Lagerfeld-fans.
Flaskerne fra Coca-Cola light Limited Edition kollektionen af Karl Lagerfeld kan fås enkeltvis og vil blive omdelt ved
særlige begivenheder.
Coke light alu-flasken kan også købes på udvalgte cafeer i Danmark. Og prisen vil være den samme som en 0.25 glasflaske.
Drikker Cola Light døgnet rundt
Karl Lagerfeld er meget tilfreds med den seneste kollektion og kampagne og forklarer:
'Det er spændende for mig, fordi jeg elsker ideen og, som alle ved, så drikker jeg Coke light døgnet rundt og intet andet. Det var ren nydelse at lave en kampagne med folk, jeg holder af, og for et produkt, jeg elsker.'
Coca Cola lover, at der vil være flere spændende ting på programmet resten af året for at fejre det fashionable partnerskab, så fans kan vente i spænding.