H&M introducerer: H&M Home Collection
Tøjgiganten H&M breder sig til nye markeder
Collection of Style
H&M har for nylig lanceret en ny søsterkæde, som skal fungere modsat det, ellers meget ligetil originale image og brand, som baserer sig på discount og billige, men gode produkter.
H&M åbnede, for lidt over et år siden, den første danske kæde, Collection of Style (COS) på Strøget i København.
Kæden skal, modsat de originale H&M butikker, basere sig på luksus, kvalitet og høje priser. Priserne skulle, efter sigende være ca. dobbelt så høje, som de almindelige H&M butikker.
Med COS-butikkerne mener H&M bl.a. at kunne vække det latente behov for bedre materialer, service og kvalitet.
H&M åbnede, for lidt over et år siden, den første danske kæde, Collection of Style (COS) på Strøget i København.
Kæden skal, modsat de originale H&M butikker, basere sig på luksus, kvalitet og høje priser. Priserne skulle, efter sigende være ca. dobbelt så høje, som de almindelige H&M butikker.
Med COS-butikkerne mener H&M bl.a. at kunne vække det latente behov for bedre materialer, service og kvalitet.
H&M Home Collection
Virksomheden har også flere kort i ærmet, når det gælder markedsudvidelse.
H&M har nemlig lige annonceret lanceringen af den nye kæde, H&M Home, som efter min mening, er et mere dristigt valg af marked, for tøjkæden.
H&M Home kollektionen består nemlig af boligtekstiler, og selvom H&M har stor erfaring med og kendskab til tekstilmarkedet, er afsætningspotentialet inden for boligområdet noget helt nyt, og kan være afgørende for kædens succes, samt udgøre en stor udfordring for koncernen.
Ikke desto mindre er det dog en flot, farverig og moderigtig Home-kollektion, og personligt tror jeg at H&M vil have succes i lanceringen.
H&M Home kollektionen skal tage udgangspunkt i samme discountkoncept, som de originale H&M butikker, og indeholder alt fra viskestykker til pyntepuder.
Du kan se H&M Home kollektionen her.
Virksomheden har også flere kort i ærmet, når det gælder markedsudvidelse.
H&M har nemlig lige annonceret lanceringen af den nye kæde, H&M Home, som efter min mening, er et mere dristigt valg af marked, for tøjkæden.
H&M Home kollektionen består nemlig af boligtekstiler, og selvom H&M har stor erfaring med og kendskab til tekstilmarkedet, er afsætningspotentialet inden for boligområdet noget helt nyt, og kan være afgørende for kædens succes, samt udgøre en stor udfordring for koncernen.
Ikke desto mindre er det dog en flot, farverig og moderigtig Home-kollektion, og personligt tror jeg at H&M vil have succes i lanceringen.
H&M Home kollektionen skal tage udgangspunkt i samme discountkoncept, som de originale H&M butikker, og indeholder alt fra viskestykker til pyntepuder.
Du kan se H&M Home kollektionen her.