Campari Limited Edition anno 2012
Nespolos livsglade værk pryder årets limited edition-kunstflaske fra Campari. Og du kan vinde den!
Campari har endnu engang sendt en spændende limited edition kunstflaske på gaden.
Denne gang er det en kendt og ikoniseret kunstplakat, som pryder flasken med de gode italienske dråber - nemlig "Spiritello", som er skabt af Leonetto Cappiello helt tilbage i 1921.
Kunstplakaten er, i anledningen af Campari-lanceringen, blevet nyfortolket af den nyskabende italienske kunstner Ugo Nespolo.
Limited edition-flasker på 3. år
I forbindelse med Camparis 150 års jubilæum i 2010 introducerede selskabet for første gang flasker med kunstetiketter produceret i et begrænset antal.
Kunstflaskerne blev så stor en succes, at Campari valgte at følge initiativet op både i 2011, hvor den brasiliansk-fødte Romero Brittos værk ”New day” prydede etiketten, og igen i år, hvor Ugo Nespolo har stået bag den farverige, friske og originale nyfortolkning af Capiellos berømte værk.
Ugo Nespolo, som nærmest er vokset op med ”Spiritello”, er da også samtidig stor fan af Campari.
Denne gang er det en kendt og ikoniseret kunstplakat, som pryder flasken med de gode italienske dråber - nemlig "Spiritello", som er skabt af Leonetto Cappiello helt tilbage i 1921.
Kunstplakaten er, i anledningen af Campari-lanceringen, blevet nyfortolket af den nyskabende italienske kunstner Ugo Nespolo.
Limited edition-flasker på 3. år
I forbindelse med Camparis 150 års jubilæum i 2010 introducerede selskabet for første gang flasker med kunstetiketter produceret i et begrænset antal.
Kunstflaskerne blev så stor en succes, at Campari valgte at følge initiativet op både i 2011, hvor den brasiliansk-fødte Romero Brittos værk ”New day” prydede etiketten, og igen i år, hvor Ugo Nespolo har stået bag den farverige, friske og originale nyfortolkning af Capiellos berømte værk.
Ugo Nespolo, som nærmest er vokset op med ”Spiritello”, er da også samtidig stor fan af Campari.
Du har nu chancen for at vinde en flaske dejlig Campari, prydet med Nespolos fine værk.
Konkurrencen løber frem til 20. juli 2012, og du deltager ved at svare på spørgsmålet og udfylde kontaktinfo.
Vinderne får direkte besked!