Black Book hos H&M
Endnu et spændende design-samarbejde hos hele Danmarks H&M.
Til foråret indgår H&M et samarbejde med sin yngste designpartner nogensinde om at skabe en serie originale t-shirts sammen med H&M-kunder fra hele verden.
André Lorens Stock er bare 18 år, kommer fra Sverige og er designeren bag det hypede t-shirt-mærke Black Book.
André startede oprindelig mærket efter at have trykt sit eget design på en t-shirt, han havde købt i H&M.
Nu hylder H&M hans iværksætterånd med et spændende samarbejde gennem hjemmesiden hm.com.
André Lorens Stock er bare 18 år, kommer fra Sverige og er designeren bag det hypede t-shirt-mærke Black Book.
André startede oprindelig mærket efter at have trykt sit eget design på en t-shirt, han havde købt i H&M.
Nu hylder H&M hans iværksætterånd med et spændende samarbejde gennem hjemmesiden hm.com.
Fra januar måned har André været i gang med at udvælge og specialdesigne sine favorittryk blandt de forslag, der indsendes til hjemmesiden, og resultatet vil være at finde i H&M's butikker fra april.
Jeg glæder mig personligt til at se, hvad der kommer ud af dette spændende samarbejde. For t-shirts med funky print kan jeg ganske enkelt ikke få nok af i skabet. Så april, kom hid!
Kollektionen vil blive solgt i H&M's Divided-afdeling fra og med april.
Jeg glæder mig personligt til at se, hvad der kommer ud af dette spændende samarbejde. For t-shirts med funky print kan jeg ganske enkelt ikke få nok af i skabet. Så april, kom hid!
Kollektionen vil blive solgt i H&M's Divided-afdeling fra og med april.