Aniston

Adidas Originals lancerer Unite All Originals 2013 kampagne

Et hyldest-track til alle originale mennesker derude i gaderne!

Pressefoto: Adidas Originals - Adidas Originals lancerer Unite All Originals 2013 kampagne Pressefoto: Adidas Originals
Mode og musik er ofte blevet forenet i smukke og enestående sammenkoblinger, og nu er det sket igen.

Adidas Originals lancerede nemlig fo rnyligt deres Fall/Winter 2013 kampagne "Unite All Originals". Her forener Adidas mode og musik ved at sætte to ikoner sammen i et hyldest-nummer til alle originale mennesker i gaderne.

Ikonerne bag numret er hip hop-legenderne Run DMC, som har dyrket spændingsfeltet mellem kulturelle genrer siden den spæde begyndelse. De var de første til at forene hip-hop med rock og har haft en stor indflydelse på krydsfeltet mellem mode og musik. Herudover har DJ A-Trak, som er en af de mest eftertragtede remixere indenfor elektronisk musik, været involveret. DJ A-Trak har vundet alle tænkelige DJ-priser, nærmest før han kunne barbere sig, og han har tidligere samarbejdet med sportsgiganten Nike. 
 

Se billederne og filmen fra Adidas Originals "Unite All Originals" Fall/Winter 2013 kampagne nedenfor!
ANNONCE
DJ A-Trak - Pressefoto: Adidas Originals - Adidas Originals lancerer Unite All Originals 2013 kampagne DJ A-Trak - Pressefoto: Adidas Originals
Run DMC - Pressefoto: Adidas Originals - Adidas Originals lancerer Unite All Originals 2013 kampagne Run DMC - Pressefoto: Adidas Originals
Run DMC og DJ A-Trak - Pressefoto: Adidas Originals - Adidas Originals lancerer Unite All Originals 2013 kampagne Run DMC og DJ A-Trak - Pressefoto: Adidas Originals
Del

Seneste nyt

Annonce