Accessories
Nye modehits
Håraccessories
Mest populært og nyt er nok de pyntede og chikke håraccessories med små, fine sløjfer, knuder, rossetter, fjer og blomster. Også snoninger, farver og mønstre er specielt populære til hårbånd og -spænder.
Pimpmeup.dk På hjemmesiden Pimpmeup.dk findes simpelthen accessories i massevis samt i flere forskellige former, farver, mønstre og stile. De fører også de små satinhårbøjler med sløjfe, som ligger i priser til omkring 150 kroner.
Birger Christensen
Er du imidlertid på udkig efter de mere kendte brands, så har livsstilshuset, Birger Christensen, som ligger på Strøget i København, sidste år, udvidet butikken og sælger nu accessories fra mærker som for eksempel Prada, Miu Miu, Lanvin, Dolce & Gabbana, Dior, Chanel og Rika.
De har indrettet en hel etage udelukkende til accessories, og har valgt at fraskyde sig de danske designmærker og derimod satse på de større og internationale designere.
Butikken har for eksempel fået monopol i Danmark på mærketøj og accessories fra Fendi og Martin Margiela. Dette gør dog også at varerne ligger i et noget højere prisleje.
Se Birger Christensens brochure for efterår 2008 på www.birger-christensen.com.
Mest populært og nyt er nok de pyntede og chikke håraccessories med små, fine sløjfer, knuder, rossetter, fjer og blomster. Også snoninger, farver og mønstre er specielt populære til hårbånd og -spænder.
Pimpmeup.dk På hjemmesiden Pimpmeup.dk findes simpelthen accessories i massevis samt i flere forskellige former, farver, mønstre og stile. De fører også de små satinhårbøjler med sløjfe, som ligger i priser til omkring 150 kroner.
Birger Christensen
Er du imidlertid på udkig efter de mere kendte brands, så har livsstilshuset, Birger Christensen, som ligger på Strøget i København, sidste år, udvidet butikken og sælger nu accessories fra mærker som for eksempel Prada, Miu Miu, Lanvin, Dolce & Gabbana, Dior, Chanel og Rika.
De har indrettet en hel etage udelukkende til accessories, og har valgt at fraskyde sig de danske designmærker og derimod satse på de større og internationale designere.
Butikken har for eksempel fået monopol i Danmark på mærketøj og accessories fra Fendi og Martin Margiela. Dette gør dog også at varerne ligger i et noget højere prisleje.
Se Birger Christensens brochure for efterår 2008 på www.birger-christensen.com.