Workout Of The Day // Simone

Træningspas med øvelser til overkroppen



16. oktober, 2017 - kl. 09:48
Forfatter: Simone Le Dous Brodersen


Synes godt om Aniston.dk

Del artiklen

Er du nysgerrig på, hvilke øvelser jeg laver, eller mangler du inspiration til din egen træning, vil du fremover kunne læse min Workout Of The Day serie, hvor jeg deler mine træningsprogrammer.

Jeg følger aldrig et fast program eller træningsplan, hvilket for mit vedkommende betyder at mine træningspas er meget blandede. For mig tæller alle træninger og former for bevægelse og aktivitet, og jeg elsker at blive inspireret af andre.

Mit træningspas torsdag bestod af blandede funktionelle øvelser til overkrop. Jeg skriver alle øvelser på engelsk, så det er lettere at google sig til teknikken. De øvelser som heder f.eks. A1, A2, A3 foretages lige efter hinanden uden pause, før 3. øvelse er lavet og derefter gentages de forfra.

A) 5 x max - Chin ups

B) 4x12 Dips

C) 4x10 Wide grip row

D1) 3x15 Push up rows

D2) 3x15 Kettlebell deadlift

E1) 3x15 Sit ups m. vægt

E2) 3x15 Sit ups på bold

E3) 3x15 TRX rows

Ovenstående øvelser kan du selv kombinere med masser af andre spændende øvelser, og du kan altid intensivere træning ved at lave flere sæt eller gentagelser.

God fornøjelse

- Simone le Dous

Om forfatteren
GÅ TIL PROFIL
Simone Le Dous Brodersen Følg på: Instagram

Vil du skrive for os?

Synes godt om aniston.dk Del artiklen

Nyeste artikler

Tilbage til toppen