Aniston

H&M lancerer Divided Grey

Ny kollektion inspireret af grunge- og rockmiljøet.

Pressefoto fra H&M - H&M lancerer Divided Grey Pressefoto fra H&M
Den 1. november lancerer den svenske highstreet-kæde H&M endnu en ny kollektion under navnet "Divided Grey".

Divided Grey konceptet har været en integreret linje i herrekollektionen siden 2011, og nu forsøger H&M sig med en indtil videre enkeltstående Divided Grey-kollektion til kvindelinjen også.

Divided Grey konceptet er inspireret af grunge- og rockmiljøet og minder lidt om en af H&M's tidligere kollektioner (The Girl With The Dragon Tattoo) inspireret af filmkarakteren Lisbeth Salander. Denne nye kollektion skal med tiden dog blive en permanet linje i H&M's kvindekollektion. 

Den rå kollektion består af 21 karakteriske og grove elementer som læderjakken, sweatshirts, casual t-shirts, oversized cardigans, chunky striktrøjer, rå støvler, tørklæder og hatte etc. - alt holdt i grå og sorte nuancer.

H&M Divided Grey vil fra d. 1 November 2012 kunne findes i 300 H&M Divided butikker verden over og på Hm.com.

Se billeder og videon fra Divided Grey kollektionen nedenfor!
ANNONCE
Pressefoto fra H&M - H&M lancerer Divided Grey Pressefoto fra H&M
Pressefoto fra H&M - H&M lancerer Divided Grey Pressefoto fra H&M
Pressefoto fra H&M - H&M lancerer Divided Grey Pressefoto fra H&M
Pressefoto fra H&M - H&M lancerer Divided Grey Pressefoto fra H&M
Del

Seneste nyt

Annonce